Internetowa sprzedaż łożysk.
Sprzedaż łożysk za pośrednictwem Internetu to współcześnie bardzo dobre rozwiązanie, zresztą jak w każdej innej branży. Taki model dystrybucyjny, znacznie ułatwia sprzedaż dla sklepu, jak i zakup dla klienta. Szczególnie jeśli na stronie sklepu wdrożymy odpowiedni katalog internetowy z łożyskami, który pozwoli potencjalnym klientom przeglądać wszystkie dostępne na stanie łożyska, aby następnie dokonać zamówienia i po prostu zaczekać na kuriera. Oczywiście system taki powinien być bardzo dobrze zaprojektowany, aby wszystkie jego funkcjonalności działały jak najbardziej precyzyjnie. Warto więc przyjrzeć się mu nieco bliżej, aby przekonać się, które z kwestii są najistotniejsze.
Katalog internetowy z łożyskami.
Cały system dystrybucji internetowej powinien być bardzo dobrze przemyślany. Jednym z najważniejszych elementów, jakie powinien posiadać katalog internetowy z łożyskami jest dostępność aktualnych stanów magazynowych. Musimy więc mieć niejako dwie aplikacji. Jedną, z poziomu której nasi klienci będą mogli zamawiać potrzebne im łożyska. Drugą, z poziomu której pracownicy hurtowni, będą uzupełniać aktualne stany magazynowe. Oczywiście będzie to wszystko połączone z czytnikami kodów kreskowych, więc wprowadzanie ilości dostępnych łożysk nie musi się obecnie odbywać ręcznie. Po zeskanowaniu całej palety towaru, w systemie od razu pojawi się zaktualizowana ilość dostępnych łożysk danego typu. Dzięki takiemu podejściu, każdy klient, jeszcze przed zakupem zdaje sobie sprawę z tego, czy będzie w stanie zakupić odpowiednią ilość potrzebnych mu łożysk. Jest to bardzo ważne, bowiem pozwala bardzo szybko wszystko zaplanować, a współcześnie, dobre planowanie to podstawa prowadzenia biznesu.
O czym jeszcze należy pamiętać?
Kwestią bardzo istotną w tym przypadku, poza samymi stanami magazynowymi, będzie bardzo precyzyjne opisanie łożysk pod względem ich parametrów technicznych. Chodzi o to, aby klient, mógł wykorzystując nasz katalog internetowy z łożyskami, znaleźć potrzebne mu łożyska, bez znajomości ich nazwy. System więc powinien posiadać możliwości wyszukiwania łożysk po parametrach technicznych. Czasami bowiem wygląda to tak, iż nawet nie potrzebne są łożyska danego producenta, a jakiekolwiek, spełniające dane kryteria. W takich sytuacjach, dobrze działający system będzie idealnym rozwiązaniem. Klient będzie mógł dowolnie przesortować stany magazynowe i wybrać te łożyska, które spełniać będą jego oczekiwania pod względem parametrów technicznych, jak również pod względem ceny zakupu.
Czasem zaś, koniecznością będzie zakupienie łożyska oryginalnego, bowiem tego wymaga na przykład gwarancja. System powinien więc także umożliwiać znalezienie oryginalnych łożysk poszczególnych producentów. Musi więc on być wielofunkcyjny pod względem przeszukiwania zasobów magazynowych, aby każdy klient, zawsze mógł bez problemu znaleźć to, czego aktualnie potrzebuje.